Ubisoft en Level Infinite zijn verheugd te kunnen aankondigen dat, in navolging van de licentieovereenkomst voor mobiele games die Ubisoft in juli 2022 aankondigde, Level Infinite de mobiele game Assassin’s Creed Codename Jade zal uitgeven.
Assassin’s Creed Codename Jade wordt een open-wereld actie adventure/RPG-game die wordt uitgebracht op iOS- en Android-apparaten. De game speelt zich af ten tijde van het eerste verenigde Chinese rijk in de derde eeuw voor Christus en bouwt voort op de nalatenschap van Assassin’s Creed. Spelers krijgen de kans om een enorme open wereld te verkennen en een onvergetelijk nieuw ensemble van helden en schurken te ontmoeten. Begin deze zomer is er een gesloten bèta beschikbaar voor spelers.
Een langdurig partnerschap met Tencent
Dit partnerschap is opnieuw een positieve stap in de strategische langetermijnrelatie tussen Tencent en Ubisoft, waarbij beide bedrijven werken aan het leveren van spannende, originele en gedenkwaardige game-ervaringen aan spelers over de hele wereld op hun favoriete merken. Dit bevestigt ook het gedeelde vertrouwen in Ubisofts langetermijnpotentieel om te groeien en betekenisvolle waarde te bieden aan zijn belanghebbenden.
« Ubisoft’s strategie is altijd geweest om multi-form strategische partnerschappen te ontwikkelen met complementaire leiders op het gebied van technologie en entertainment om de waarde van onze merken te vergroten. Deze uitgeefovereenkomst met Level Infinite vergroot onze mobiele voetafdruk voor de middellange termijn aanzienlijk en levert tegelijkertijd aanzienlijke financiële waarde op voor onze belanghebbenden. Het is een belangrijke pijler van onze strategie om onze grootste merken naar een wereldwijd publiek te brengen door middel van zeer aantrekkelijke, langdurige Live games », aldus Yves Guillemot, CEO van Ubisoft.
« Ubisoft heeft een zeer succesvolle portfolio van games gecreëerd met een aantal van de meest bekende merken in de industrie. Level Infinite is er trots op met hen samen te werken en Assassin’s Creed op mobiel te publiceren. Ons doel is altijd om boeiende en meeslepende ervaringen te leveren aan nieuwe doelgroepen op basis van onze expertise en inzicht in het snelgroeiende mobiele segment », aldus Michelle Liu, CEO van Tencent Games Global.