Test – Babylon’s Val

0
217

Wanneer Square Enix en PlatinumGames samen een game aankondigen, is het moeilijk om iets anders dan Nier in gedachten te hebben. En toch kondigt de studio deze keer Babylon’s Fall aan. Een soort Multiplayer Deny in zijn materiaal… Aan de knoppen vinden we Kenji Saito die ons Metal Gear Rising: Revengeance had weten aan te bieden. Het rook dus goed gesneden metaal. Behalve dan na een Alpha die ons had laten zweten… We stonden hem op te wachten bij de beurt…

Multi, maar solo, maar verbinding vereist…

Vanaf het begin vraagt de titel ons om een Square Enix-account, anders gaat de game niet verder. En het volstaat om te zeggen dat het verbinden van de eerste keer pijnlijk is naar het hoogste punt.

Zodra dit allemaal voorbij is, kunnen we er eindelijk voor kiezen om solo naar de aanval van de toren te gaan of in het hart van het spel, de multi, te passeren. Je kruipt in de huid van een schildwacht die de toren moet beklimmen en zijn geheimen moet vinden. Behalve dat hier, sommigen zijn gekozen op het moment van het ontvangen van de kist van Gideon die zal versmelten met je ziel. U in de hisoitre zult dit alles opnieuw betreden en u zult daarom naar de aanval van de toren gaan.

Als je aan het begin van het spel slechts 3 klassen krijgt aangeboden, namelijk Hyusian, Agavien en Gelionian, zal dit een invloed hebben op je beheersing van wapens, enz. aan het begin van het spel. Wees voorzichtig, de titel biedt niet aan om je personage te verwijderen en biedt je slechts twee slots. Dus haast je niet naar binnen.

Buit en monsters. 

Babylon’s Fall is een mix van wat we al weten. Redelijk ganglevels met veel monsters om te voltooien met een eindbaas aan het einde. En bovenal loot, veel loot.

Elke buit heeft een eigenaardigheid over hoe je speelt. Dus onmogelijk om toetsen te kauwen en te haasten als in een Nier. Hier moeten we aandacht besteden aan het beheer van deze wapens. Elk wapen wordt dus gekoppeld aan een sleutel en stelt je in staat om een lichte of zware aanval uit te voeren of …

Tijdens de bèta worstelden we met de zwaarte van de personages en de puinhoop van de besturing. Iets wat half gecorrigeerd is. Het is zeker dynamisch, maar zal veel tijd kosten om in de hand te nemen. Bovendien, wanneer we ons realiseren dat de hele titel is gebaseerd op de buit, is het moeilijk om te zien hoe de titel zal kunnen evolueren, omdat het een systeem van seizoen en constante update zou moeten accommoderen.

De echte zorg van de titel is dat de levels in werkelijkheid erg kort zijn en vooral werken met gevechten die tot verveling worden verlengd. Het is best jammer, want de titel had potentie voor fans van boerderijgames als Destiny, Monster Hunter…

Ten slotte heeft Babylon’s Fall voorlopig een heel klein deel van zijn alfa gecorrigeerd. Maar slaagde er niet in om de spelers te laten blijven. Dus, om in de toekomst te zien, maar voor nu en in zijn staat, heeft Babylon’s Fall niets te behagen. 

Noot van de redactie: Omdat de test weer online wordt gezet, heeft de studio besloten om de game opnieuw te ontwerpen met de hulp van de community. We zullen dus opnieuw een test doen als deze is gecorrigeerd.

LAISSER UN COMMENTAIRE

S'il vous plaît entrez votre commentaire!
S'il vous plaît entrez votre nom ici