Een nieuw videospel PAC-MAN MUSEUM+ – PAC-MAN MUSEUM+ – PAC-MAN MUSEUM+ – PAC-MAN MUSEUM+
Deze vrijdag, 27 mei, beschikbaar op PlayStation 4, Xbox One, Nintendo Switch en pc (ondersteunt Xbox Play Anywhere), PAC-MAN MUSEUM+ nodigt spelers uit om 14 games uit de legendarische PAC-MAN-serie te ontdekken of opnieuw te bezoeken, waarvan sommige al vele jaren niet meer beschikbaar zijn geweest. Het spel is ook compatibel met PlayStation 5 en Xbox Series X|S en zal bij de lancering speelbaar zijn met Xbox Game Pass. Bovendien kunnen spelers hun virtuele speelhal aanpassen met decoraties en memorabilia voordat ze aan de verschillende missies van het spel beginnen.
Wij zijn PAC-MAN » lied en video
Om de festiviteiten voort te zetten, worden vandaag een nieuw liedje en een nieuwe videoclip uitgebracht. Het lied, getiteld « We are PAC-MAN! », wordt uitgevoerd door Kaho Kidoguchi in het Japans en Engels, en Ann Una in het Chinees. Het wil samenwerking en verbinding tussen mensen bevorderen om een gezondere levensstijl te leiden. Cosmetica op FORTNITE Op 2 juni zal Epic Games’ Fortnite, om de viering mee te vieren, cosmetica met een PAC-MAN-thema aanbieden.
Nieuwe partnerschappen
Naast deze aankondigingen blijft de aanwezigheid van PAC-MAN buiten de videospelletjes groeien dankzij nieuwe partnerschappen. Vanaf 6 juni zal de PAC-MAN x EASTPAK collectie verkrijgbaar zijn bij deelnemende retailers in EMEA, de VS en Zuid-Korea, inclusief tassen, etuis en etuis. Voor toeristen die Parijs bezoeken, zal de Yooma Urban Lodge Paris Tour Eiffel een PAC-MAN-doolhof aanbieden met een meeslepende decoratie van de lobby, de binnenplaats en de gangen van het hotel. In Berlijn zal het Computerspielemuseum de bezoekers aanmoedigen de geschiedenis in zijn museum na te spelen. En PAC-MAN en de geesten zullen vanaf deze maand een U-Bahn 5 trein overnemen. Een PAC-MAN collectie in samenwerking met sloggi zal dit najaar verkrijgbaar zijn in verschillende Europese en Aziatische landen.